Persoane interesate

joi, februarie 07, 2008

e 1:42 AM ....imi aprind o tigara....momentul preferat al serii...unde dreaq e chibritu?..aha,gata...as manca ceva,am o pofta nebuna de..ceva..ba nu!am o pofta nebuna de sex..un futai nenorocit in vama, sa.mi pot compara orgasmu avut la rasarit cu primu fum dintr-un joint..hmm..un joint,yamy!..prena e najpa,nu-mi mai place prena..tripuri n-am,nu mai am,si cand am sunt groaznice..deci prena-caca!un joint,un milky ,un lsd micut cat sa nu-mi mai pese de mine...si'apoi sa agat o pizda'n vama,sa mi-o trag linistit ,usor,sa am un orgasm hardcore asa...ia sa ascultam ceva..tegan and sara...ii buna tare aia cu pierce,nush daca e tegan sau sar :-??....speak slow ,tell me love,where do we go??aa...nice ...good shit,good music..ma gandesc totusi ca am nevoie de ceva stabil..si poate cezara stie ce zic,stabil,altfel de stabilitatea...plm..nu-mi sta capu' decat la vama ,la bautura ,la nisip,la cat de sparta o sa fiu...focsaniu sucks ingrozitor..pute inca de la intrare..mda..mi-e somn..va las..ada
p.s.cezara mi-o cerut as ma semnez la sfarsit aja ca...:p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu