Persoane interesate

joi, iulie 15, 2010

what can I say?

As putea scrie mai des si mai usor, v-as incanta mereu cu ultimele noutati si faze din ospiciul meu mintal si v-as transmite ultimele mele grairi in agoniile nebuniei, dar momentan stau si scriu la un distrus de calculator care mai functioneaza doar imprastiat prin camera, dvd-rom-ul se deschide doar cu o surubelnita, nu prea mai merge el. E batran mititelul. In schimb un domn ca

mi-ar fi de mare folos: practic, mic, pretul de 949 lei, chilipir as putea spune, dar banii nu-i am. Si orice gand ma duce la concursul de konkurs.ro cum ca poti castiga un macbook air. As putea sa visez la asa ceva? Oricum eu va las linkul spre laptopul acesta superb ca design si numai bun pentru scris asa la orice dorinta. Deci link-ul da? http://www.pcfun.ro/mini-laptop/viewsonic/vnb106dw-atom-n270-16ghz-alb/

Sau daca vreti sa ajungeti de capul vostru la produs, intrati pe site-ul celor de la pcfun (www.pcfun.ro), in coloana din stanga la sisteme, dati la mini laptop si apoi nu aveti decat sa dati un singur click pe primul laptop alb pe care il vedeti acel mini laptop de la viewsonic si gata domnilor. Asta este tot. Poate voi reusi si eu sa-mi satisfac dorinta de scriere cu un astfel de obiect care ma poate ajuta absolut sa scriu si sa-mi rezolv task-urile. Pana data viitoare. Nu uitati! www.konkurs.ro si anuntati-ma daca vine vreun premiu pe la voi. Ca la mine nu vine niciunul.

Mereu cu aceeasi stima:

semnat, Eu.

Un comentariu: