Persoane interesate

vineri, mai 28, 2010

nelu.5.electro





Draga Nelu,

Imi aduc aminte cu greu de zilele in care stateam de vorba impreuna. Orele alea in sir in care imi spuneai:"E bine ceea ce faci tu!". Hehe... cum le stiai tu pe toate. Aseara, mi-am cautat mantuirea pe net si am gasit-o. Nelu.5.Electro. As mai putea intreba ce tre sa fac? Nelule Atotputernic, tu mai esti suparat? Uite drept rasplata la tot ce m-ai invatat, tu nelule, inteleg ca tre sa fac cele 5 porunci electro ale lui Nelu. Vezi stiu.
Dar vine si intrebarea ta despre uitarea care ti-am acordat-o in atata timp de la descoperirea ta. Da, Nelu, indraznesc sa-ti spun in fata. Tu. personaj fictiv cu puteri dumnezeiesti, de ce ma ravasesti? O fi oare nepasarea mea si plictiseala ta? Ma voi interesa de tine... voi afla totul...
Pana atunci, binecuvanteaza-ma Nelule sa-nchei mereu cu aceeasi stima.

semnat, eu.




P.S. Nelu este un personaj mai vechi. A se cerceta coloana din dreapta si arhiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu