Persoane interesate

sâmbătă, februarie 02, 2008

tacere...


Daca as fi fost treaz, ceva mai mult de jumatate, as putea sa jur ca azi-noapte a fost cineva in camera... dar totul a inceput cu un somn adanc, foarte obosit nu eram, dar posibil si din cauza cafelei sa fi adormit cu ochii deschisi/intre-deschisi... Imi simteam picioarele reci si nu puteam sa ma misc, parca o lumina radia slab catre corpul meu, ma simteam ametit si zbuciumat asa ca m-am chinuit sa inchid ochii si m-am trezit intr-un vis, un vis in care se facea ca eram acasa, la mine in camera si-mi priveam acvariul meu cu pesti (acvariu care-l am aici la iasi, dar si acasa am unul de vro 3 ori mai mare) ...lumina se inchisese doar pentru o secunda, apoi pestii incepusera sa devina foarte agitati, Doamne dar cat de agitati puteau fi, parca ma rugau din priviri sa-i scot de acolo, incepusera sa se zbata si sa sara din apa, alergam dupa ei sa-i prind, dar imi alunecau ca un sapun din mana. Apoi imaginea s-a mutat cand vroiam sa ma culc la mine in camera, dar nu stiu de ce, imi era teama sa dorm. Asa ca m-am ridicat si m-am dus in sufragerie, stiind ca acolo era mami meu. Intr-adevar, era acolo stand pe canapea, camera luminata de ceva vag, o fetita ce statea langa ea care in acel moment se ridicase si a zis ca trebuie sa plece. Nu stiu de ce, dar ma comportasem de parca as fi cunoscut-o, de parca imi era sora... In fine, m-am asezat in locul ei si i-am zis mamei ca nu pot sa dorm, si am pus capul pe umarul ei, si de-odata incepusem sa inlacrimez. Mama a tipat la mine: "Nu trebuie sa plangi..sa nu indraznesti sa plangi!!!" ...atunci lacrimile incepusera sa-mi curga, mama ma atinsese cu degetele ei propriile-mi pleoape, de parca sa-mi opreasca lacrimile, parca si acum ii simt atingerea, parca si acum ii aud vocea, dar totui parca era putin diferita... Atunci incepusem sa ma inec, pestii din nou in acvariu sa se agite, lumina sa se stinga usor... instant, ca de nicaieri a aparut fetita in sufragerie si zicea: "mami, e prea mult rau in camera" ...am intrebat de ce se agita pestii, si mi-a spus fetita iar: "e rau, mult rau in camera!" ...am incercat sa o iau pe mami in brate, dar ma simteam strain, incepusem sa ametesc, simteam de parca ma evaporam... si asa m-am "trezit" in camera unde stau acum, si parca vedeam o umbra ce se misca cu repeziciune prin camera, era la usa uitandu-se la colegul de camera si cu o mana intinsa spre el..."si tu ai sa vezi" parca i-a spus, avea totusi o forma hidoasa, nu puteam sa-i inteleg corpul, as putea spune "arome" verzi, ceva in genul dungilor, dar nu pot descrie, parca aparuse langa patul meu si mi-a zis: "dar tu ai lampa" ...apoi a plecat la usa si mi-a intins aratatorul: "fii atent ca tu ai lampa" ...iar cred ca am adormit si vedeam in fata ochilor un vas mic, dreptunghiular plin cu ceva apos si de culoare galbena, dar era asa plin, plin pana la refuz si parca si mai plin era, mai mai sa picure... M-am trezit foarte obosit, ametit de somn
si transpirat...tacut...
Nu stiu ce a fost toata asta, dar in vis parca ma simteam batut, amagit, rupt de lume si iubirea celor apropiati, umbra din camera ma facuse sa ma simt vinovat ca sunt purtatorul "lampii"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu