Persoane interesate

joi, ianuarie 31, 2008

floricele pe campii...

ioi doamne, am facut-o si p asta... mi-am luat cateva zile vacanta... m-am odihnit. pe 24 ne-am unit si tot asa. asta-i rezumatul!

incep cu inceputul: pe la scoala toate-s noi si vechi is toate, merge inainte cu sau fara noi si noi o ducem bine. primul semestru s-a terminat... de pe 24 pana p 28 am avut maxi-week-end....ceea ce mi-o prins d minune...aku s-o sfarsit si scoala pt putin timp. ma mai duc maine, imi inchei repede socotelile si sunt free pt o sapt =)) toata treaba e k ne-am unit. au venit multe celebritati in orasul-vama... mi-am vazut si taticul orasului mai de aproape ceea ce m-a umplut enorm de viata. am asistat la cresterea si expandarea culturii emo-punk. am fost si la un majorat.. in fine de azi gata... mnda... ce sa mai scriu. mi-am pierdut pana si inspiratia... nimic nu mai am. comentarii sunt multe... dar n-am ce zice... =))

ma si amuz asa d mine pt k in 2 sapt km asa... am facut foarte multe lucruri demne de respect... in fiecare zi o ard kt mai vivace. ma intalnesc seara d seara cu oameni foarte culti, ne exprimam opinii impartim pumni in gura ne purtam ca cei mai adevarati oameni de pe pamant.

tot azi m-am hotarat sa inmultesc echipa de redactare, sa zic asa, i-am propus unui bun prieten sa participe si el la blogareala asta. sa ne spuna si el asa cam cum e prin iasi si ce face el zilnic k student la medicina... si chestii...;)

in concluzie, pana la urmatoarea scriere ("arhaic" vorbind) va salut si cu tot respectul inchei si luna ianuarie a anului 2008...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu