Persoane interesate

duminică, ianuarie 06, 2008

culmea emanciparii

astazi m-am simtit k-n peliculele western, de proasta calitate de pe vremea bunicii. eram in masina si ma pregateam sa plec de la tara... sa revin in mirificul oras, knd p ulita a trecut un tanar galant galopand p un cal in forte....;))... ramasesem uimita si ma uitam dupa el cum gonea p drumul acoperit de zapada. nu-mi vine sa cred, dar n-am de ales, k ink mai sunt oameni ce folosesc caii in loc de biciclete sau mai rau, k sunt sate in care nici acum nu a ajuns notiunea de electricitate si k majoritatea oamenilor stau la lumina lampii sau a lumanarilor. e trist asa.... dar asta e viata. si tot mi-e ciuda p marlanii din parlament, ceapa mamii lor de oameni, care stau in hoteluri de 5 stele, fac sauna, au jacuzzi in apartamentele lor prezidentiale sau mai stiu eu ce porcarii. in fine... this is romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu