Persoane interesate

sâmbătă, decembrie 08, 2007

unde sunt caini, este si cezara care tipa...

cainii ma ingrozesc de la o vreme... practic... in fiecare zi sunt fugarita de un caine comunitar.... =))... ma bufnest si rasu... ultima oara s-a intamplat azi! de la o vreme am impresia ca trec animale p langa mine... dar, de fapt, sunt doar in imaginatia mea. in seara asta, s-a intamplat cu totul si cu totul altceva... am avut impresia k mintea-mi joaca feste, k iar e o inchipuire din partea mea.... dar trecand p langa un boschet in timp ce ma indreptam spre casa... constat k acel animal kre teoretic ar trebui sa fie doar in mintea mea... se afla practic dincolo de gardul viu... gata gata sa sara spre mine; la simplul marait al uni caine, specimenul cezara, tresare si scoate sunete infricosatoare cu 20 de octave mai sus sau k sa intelegeti mai bine...sunete de peste 170dB... si cum spuneam trecand p langa un simplu caine care ma maraie, tresar, tip, gesticulez, topai & co. dupa toata treaba asta ajung mai aproape de clasa, iar prin fata pedagogicului eram total debusolata deoarece nu stiam ce pantaloni am p mine, dak sunt blugii stramti sau aia largi, astfel voiam sa-mi fac un calcul pt evacuarea sentimentelor distruse in urma acestei pierderi....

calculul nu-si are rostul, deoarece, blugii au ramas p mine...iar cainele si-a vazut de treaba... asta numai dak era in afara imaginatiei mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu