Persoane interesate

miercuri, decembrie 05, 2007

copii, vreti sa ascultati o poveste???



Poveste:



a fost odata un mos si o baba....intr-o zi baba s-a dus la targ si si-a luat o pereche de cizme:





mosul gelos k baba si-a luat cizme...s-a dus si el si si-a luat o pereche de itzari...;))





...baba nervoasa foc....s-a dus si si-a luat un pulover...


seara la masa...





mosul ii spune babei:
-auzi babo?stii ce mi-am mai luat eu?
-ce? intreaba baba. uimeste-ma...:-w
-mi-am luat iaht, babo! spuse mosul mandru.





-iaht?la ce-ti trebuie tie iaht?te-ai screlozat de-a binelea.
-babo,dak-ti spun..nu ma crezi...dar eu tot iti spun!l-am luat k vine potopul...
-ma faci sa rad mey mosule...potopul...=))...tu te-auzi vorbind? il intreaba baba. si nici nu apuca sa termine ce avea de zis, k apa a si intrat in casa. moshul s-a urcat iute in iahtul lui, a lasat-o p baba sa se inece...si a trait pana la adanci batraneti...adik atat kt i-a mai ramas din viata...k tare mult mai avea...;))
iar dak ti-a placut povestea mea...pune-mi si mie un ban in cutiutza....;) :D


2 comentarii:

  1. Stiam si io sa fac asa ... pacat ca am uitat ... nu vrei sa-mi reamintesti u, ca vad ca te pricepi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. de la ultimu comentariu mi-am adus aminte .. noroc de poze ca altfel nu stiu ca ma faceam :P

    RăspundețiȘtergere