Persoane interesate

vineri, noiembrie 16, 2007

nu stiu cine e marlanu din poza...dar e marlan...


mnda... pana unde poate duce marlania!
printre putinele, dar multele mele plimbari prin minunatul oras am ajuns sa mai vad si asta. preaminuntul domn din imagine(nu stiu cine dracu e), imi permit sa spun k e prea sarac sa dea unui copil amarat 1 leu pt o paine. p langa masina modesta, portofelul plin de cartonase plastificate cu tot felul de inscriptii visa, american express, master card, maestro.... k de ei nu se pot intretine...si primesc si bani de la statul roman...pt chirie si altele... sincera sa fiu sunt cu moralul la pamant, gandindu-ma la bietii senatori, deputati, parlamentari pt k stau foarte prost cu bani si sunt si stresati. cred k ar trebui sa deschidem niste conturi si sa le mai marim un pic leafa, pt k noi in romania traim prea bine si ne permitem orice, in romania nu sunt cersetori, in romania batranii au pensiile exagerat de mari, salariile sunt exorbitant de mari si preturile prea mici in raport cu ele. deci, dragii mei, haideti sa punem mana de la mana sa ne ajutam mai marii tari sa traiasca mai bine in conformitate cu modul lor de viata. acesta este un semnal de alarma ce l-am tras inainte de alegeri... aveti grija p cine trimiteti sa va reprezinte. nu lasati un marlan ca cel din fotografie, domnul cu cravata portocalie si camasa albastra, sa va reprezinte...pt k, reprezentati de el, vom ajunge la sapa de lemn.mie una imi venea sa-i dau una in cap la felul cum a tipat la un biet copil kre i-a cerut 10 mii...asta mi se pare marlanie curata...nu e demn pt imaginea partidului si a tarii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu