Persoane interesate

marți, noiembrie 06, 2007

elemente de viata

trec printr-o stare diversificata...sufar de nebunia asta in fiecare zi, ajunge sa doara mai mult p zi ce trece. abia acum realizez k totul era mult mai simplu inainte si mergea chiar bine, trebuie sa inveti sa stii knd sa pui suflet si knd sa nu. am invatat k atunci knd iti daruiesti viata, inseamna sa pui suflet... am invatat k a iubi inseamna a suferi... am mai invatat k nimic nu se compara cu ce ai tu... k viata ta e mai de pret dekt orice p lumea asta... k roata se intoarce... k nimic nu se face p lumea asta fara sa platesti... k uneori o fata din trecut reprezinta batul din balta din prezent... k viata nu e roz... k pomii nu mai sunt verzi toamna... iar monotonia asta ma deprima... blogul asta nu e cu o tema fixa.... scriu ce apuc si knd apuc si cum apuc... nu ma intereseaza ce vreti voi de la viata... dar ma intereseaza ce vreau eu... si va spun ce am gresit... pt k doare atunci knd gresesti... pt k nu e nimeni kre sa te sprijine cu adevarat... pt k asa e scris. e o nebunie crunta in viata asta... totul are un pret... lacrimile nu sunt rasplatite... iubirea nu e impartasita si reciproca... dorul este figurativ... k da bine in conversatie... dar pt mine nu e asa... sa inveti e foarte greu... si uneori doare... k atunci knd te tai cu o coala de hartie.... k atunci knd te zgarai....k atunci knd cazi... k atunci knd te lovesti... pt k numai asa inveti... inveti suferind... inveti iubind....inveti tanjind... doar inveti...si-atat!
viata nu zice mersi... viata nu te roaga nimic...viata nu vorbeste... tu doar trebuie sa o traiesti... pt k multi au nevoie d tine... nu-mi fac doar norma de caractere pt a ma simti mai bine... imi astern doar gandurile haotic spre a ma calma... cred in multe si totusi in nimic... nu mai inteleg, nu mai vad, nu mai cred, nu mai simt, nu mai pot... dar totusi vreau... sunt lucruri kre nu le intelgi...da tu...tu cel care citesti aceste grozavi absurde... tu kre nu stii sa traiesti...sa iubesti... sa crezi... nu stii ce inseamna suferinta... nu stii nimic...
nici eu nu stiu... si asta nu ma face sa ma simt nici mai sus k tine si nici mai jos... suntem egali... pt k totul se compenseaza...eu stiu una tu stii alta...mereu suntem la egalitate... hai sa negociem... stop... nu se poate... am aruncat deja cartile... m-am aruncat cu capul inainte... nu e scandal... e viata... e absurd...e total...e frumos...e verde... nu e gluma... e viata.... e a mea... traiesc haotic... admir totul... respir culori... aud imagini... simt caldura...da o simt... harababura asta de aici ma face sa ma simt eu... sufar...nu-i nimic...imi trece... nu mai citi... faci ce vrei... nu e nimic interesant... doar randuri de izbeliste si mesaje fara legatura...atat am spus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu